Jelenlegi hely

A magyar nő tudatosan ápolja szépségét

A magyar nők tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket – derül ki egy kutatásból. A többség havonta minimum 2500 forintot költ kozmetikumokra. A döntésnél a termék ára, illata, összetétele, valamint a termékjellemzők számítanak fontos szempontnak. Egyre többen próbálnák ki a vegán kozmetikumokat.

A magyar nők 41 százaléka havi 2500 forintot vagy ennél kevesebbet költ kozmetikai szerekre, majdnem ugyanennyien költenek havi 2500 és 5000 forint feletti összeget erre, míg 15 százalék havi 5000 forintnál is többet áldoz szépségápolási cikkekre – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 500 fő megkérdezésével végzett 2016-os reprezentatív felmérésének összesített adataiból.

Az életkor előrehaladtával azonban egyre kevesebbet költenek a hölgyek ezekre a cikkekre.

A vásárlásnál ugyan a legtöbben (53%) az árat jelölték meg nagyon fontos tényezőnek, de sokan emelték ki az illatot és a textúrát is (50%), mint döntő vásárlást befolyásoló szempontot. Dobogós, harmadik helyezést ért el az összetétel is (37%), a megkérdezettek közül sokak számára lényeges, hogy mit tartalmaz a kiválasztott kozmetikai cikk.

A védjegyek fontosak

Érdekesség, hogy az olyan védjegyet, amely például a termék bio mivoltát szavatolja, vagy azt, hogy az adott terméket nem tesztelték állatokon, esetleg nem tartalmaz állati eredetű összetevőt, a vásárlók 21 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak, míg a márkanévről csak 16 százalékuk vélekedik ugyanígy. Még kevesebben döntenek a saját bevallásuk szerint a csomagolás alapján, hiszen ez a tényező végzett az utolsó helyen a fontossági sorrendben, csupán a megkérdezett hölgyek 9 százaléka tartja nagyon fontos szempontnak.

Nemszeretem alapanyagok

Kiderült tehát, hogy egyre többen tartanak a vitatott összetevőktől, ezek közül is leginkább az állati eredetűektől. A válaszadók több mint fele (53%) kerüli ezeket a termékben. Második helyen az alumíniumsó végzett (48%), harmadik a színezőanyag lett (36%).

A kutatásból kiderült, hogy terjed a vegán életmód a magyar nők körében. A válaszadók 11 százaléka már napjainkban is a napi rutinjába építi a vegán termékek használatát, de a közeljövőben ennek a számnak a növekedésével kell számolni, hiszen a válaszadók 86 százaléka nyilatkozott úgy, hogy kipróbálna olyan kozmetikai cikkeket, amelyeket nem tesztelték állatokon, illetve mentesek az állati összetevőktől.

Forrás: csalad.hu

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

A háziasszonyok dicsérete

A háziasszonyok dicsérete

Valójában mit jelent háziasszonynak lenni? Ha be tudnánk lesni az emberek fejébe, hogy valóban az őszinte véleményüket kapjuk meg, akkor valami ilyesmit találnánk: sütni-főzni, mosni-vasalni, takarítani, rendben tartani. Hát vágyhat ennél többre egy modern, öntudatos nő 2025-ben?
11 dolog, amire az utazás tanított

12 dolog, amire az utazás tanított

Szélesebb látókör, inspiráció, problémamegoldás, mélyülő önismeret, újabb nézőpontok… Minden utazás tanít valamit.
Ingerlékeny, türelmetlen, túl van pörögve? És tessék mondani, hogy aludt?

Ingerlékeny, türelmetlen, túl van pörögve? És tessék mondani, hogy aludt?

Egyre több ismerősöm említi, hogy nem alszik jól, fáradt, türelmetlenebb, rosszabbul koncentrál, nem halad olyan gyorsan a napi feladatokkal. Ijesztőbb, hogy tinédzser gyerekeim ugyanezzel küzdenek időnként.
Az internetfüggő agy - mit tehet a szülő?

Az internetfüggő agy - mit tehet a szülő?

A technológia fejlődése minden korban befolyásolta az emberek életvitelét, szokásait. Napjainkban a világháló játszik jelentős szerepet életünkben. El kell ismerni az Internet gazdag információforrás, széleskörű a felhasználhatósága. Azonban egyre több tudományos bizonyíték mutat arra, hogy a túlzott használata a droghoz hasonlóan függőséget alakíthat ki.
Ugrás az oldal tetejére